97258
گفت‌وگو| کلهر: پیروزی مقابل شمس‌آذر نوید روز‌های خوبی را می‌دهد/ پرسپولیس در خط حمله زهردار نیست
04 دی 1402 17:36
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس به سختی از سد شمس‌آذر قزوین عبور کرد، اما این پیروزی نوید روز‌های خوبی را در آینده می‌دهد.

روزنامه گل

محمود کلهر درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شمس‌آذر قزوین در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه در ماه‌ها و هفته‌های گذشته حواشی زیادی برای پرسپولیس ایجاد شده بود، اما یحیی گل‌محمدی در بازی با شمس آذر قزوین، تیمش را عالی مدیریت کرد و توانست شمس‌آذر سرسخت را ببرد. شمس‌آذر با سعید دقیقی یکی از بهترین‌های این فصل لیگ برتر بوده، نتایج مناسبی هم گرفته و به راحتی شکست نمی‌خورد.

وی افزود: اما نکته مهم نتایجی است که پرسپولیس در این شرایط بحرانی می‌گیرد و این نتایج خیلی در ریکاوری ذهنی بازیکنان تأثیرگذار است. درست است پرسپولیس موفق شد به سختی از سد شمس‌آذر قزوین عبور کند، اما این پیروزی نوید روز‌های خوبی را در آینده می‌دهد.

*تعجب می‌کنم چرا نعمتی اینقدر در محوطه جریمه خطا می‌کند؟

کارشناس فوتبال در مورد متوقف شدن مدعیان دیگر قهرمانی لیگ برتر ادامه داد: استقلال که هم اکنون صدرنشین لیگ برتر است، در سیرجان مقابل گل‌گهر امتیاز از دست داد و سپاهان نیز مقابل آلومینیوم اراک بازی را واگذار کرد. پرسپولیس باید از این تعلل حریفانش در صدر جدول به بهترین شکل استفاده کند.

پیشکسوت فوتبال درباره اخراج علی نعمتی در دیدار با شمش‌آذر گفت: به نظرم نعمتی در چند بازی اخیر با استرس زیادی بازی کرد. نعمتی بازیکن باکیفیتی است، اما من تعجب می‌کنم چرا اینقدر در محوطه جریمه خطا می‌کند؟ در بازی مهمی مثل دیدار دربی هم خطا‌های بی‌محابایی را در ۱۸ قدم مرتکب می‌شد. در بازی با شمس‌آذر نیز لازم نبود در میانه میدان خطای خطرناکی روی سر صورت حریف داشته باشد. نعمتی بازیکن با تعصبی در بخش دفاعی است، اما باید در محوطه جریمه خیلی بیشتر صبر، حوصله و بازی‌خوانی داشته باشد و اصول دفاعی را رعایت کند تا بتواند بدون خطا جلوی نفوذ حریفان را بگیرد.

*پرسپولیس باید آل‌کثیر، دیاباته و عبدی را حفظ می‌کرد

وی در مورد عدم گلزنی مهاجمان پرسپولیس در چند بازی اخیر بیان کرد: پرسپولیس باید عیسی آل‌کثیر، دیاباته و مهدی عبدی را حفظ می‌کرد، چون این سه مهاجم هم در این فصل می‌توانستند تأثیرگذار باشند، اما باز با همین شرایط هم پرسپولیس الان در کورس قهرمانی قرار دارد. البته گل‌محمدی خلأ نداشتن مهاجم، را با سایر بازیکنانش پر کرده است. به طور حتم پرسپولیس در خط حمله زهردار نیست و باید این ضعف برطرف شود.

کلهر در پایان خاطرنشان کرد: در بخش دفاعی نیز مشکلات ناهماهنگی بازیکنان در بازی‌های گذشته مشهود بود و اگر نقاط ضعف برطرف شود به راحتی امتیاز از دست نخواهد داد. من شک ندارم پرسپولیس با همین نفرات و کادر فنی هم مطمئناً در کورس قهرمانی باقی خواهد ماند و اگر ۲ بازی باقیمانده در نیم فصل اول را با پیروزی تمام کند حواشی هم از تیم دور خواهد شد و کیفیت تیم و بازیکنان بالا می‌رود.

#محمود کلهر #پرسپولیس #پیشکسوت پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها